Vismaz 2 gadu obligāta darba pieredze publisko iepirkumu jomā, PVS, EIS kā pasūtītājam;
Izpratne par tehnisko dokumentāciju;
Prasmes strādāt ar MS Office lietojumprogrammām, interneta pārlūkprogrammām un biroja tehniku pieredzējuša lietotāja līmenī;
Valsts valodas zināšanas C2 līmenī un vēlamas angļu valodas zināšanas vismaz sarunvalodas līmenī;
Precizitāte, spēja aizstāvēt un pamatot savu viedokli, atbildības sajūta, labas komunikācijas un argumentācijas prasmes, loģiskā domāšana un labas analītiskās spējas;
Spēja strādāt patstāvīgi un komandā, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju;
Pieredze iepirkumu jomā ārstniecības iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību;
Pieredze iepirkumu jomā ES projektu ietvaros tiks uzskatīta par priekšrocību.
Darba pienākumu apraksts
Sagatavot, izvērtēt un kārtot ar iepirkumiem/iepirkumu procedūrām saistīto dokumentāciju (nolikumi, tehniskās specifikācijas, publikācijas, iepirkuma līguma projekti, iesniegtie pretendentu piedāvājumi u.tml.);
Piedalīties iepirkumu komisiju darbā ar balsstiesībām un protokolēt publisko iepirkumu norises gaitu;
Sagatavot plānus, pārskatus un statistiskās atskaites;
Sagatavot atbildes vēstules projektus uz iesniegtajām sūdzībām Iepirkumu uzraudzības birojam;
Sagatavot paziņojumus par iepirkumiem Iepirkumu uzraudzības birojam Publikāciju vadības sistēmā (PVS);
Veikt iepirkumu procedūru izsludināšanu Elektronisko iepirkumu sistēmā (EIS);
Uzturēt datu bāzi (DVS) par veiktajiem iepirkumiem;
Sniegt metodoloģisko atbalstu struktūrvienībām iepirkuma dokumentu (tehniskas specifikācijas) sagatavošanā;
Sekot līdzi normatīvo aktu izmaiņām publisko iepirkumu jomā;
Veikt iepirkumu attaisnojošo dokumentu uzskaiti/kontroli Horizon sistēmā;